Viewing Single Post
JackHughes
#0

Koop 3-CMC CRYSTAL, Koop 3 CMC CRYSTAL, Koop 3 CMC CRYSTAL, Koop 3-CMC CRYSTAL

 

KRISTAL VAN 3-CMC, Er zijn nu zoveel cathinonen beschikbaar, zoals blijkt uit een draad waarin gebruikers hun ervaringen beoordelen met alles wat ze hebben geprobeerd. Zonder op elk van hen in te gaan, volgt hier mijn ranglijst:

bk-MDMA (Methylone) > bk-MBDB (Butylon) > 4-MEC > MABP (Buphedrone)

 

De enige die ik ooit zou overwegen opnieuw te bezitten, zijn de beruchte Mephedrone en Methylone, die beide de afgelopen jaren min of meer wereldwijd zijn verboden.

 

Ik heb ze verkregen. deze ranglijst van iemand die goed geïnformeerd is over deze klasse van RC’s, wat ik intrigerend vond:

 

KRISTALVORM VAN 3-CMC, 4-MMC > bk-MDMA > 4-CMC > 3-CMC > 3-MMC > 5-methyl-ethylon > Butylon > Ethylone

Deze “Clephedrone” (4-CMC) die geen grote impact heeft gemaakt op de RC-markt, lijkt aardig spul te zijn. En, AFAIK, niet specifiek gepland op de meeste locaties. Het veiligheidsprofiel is echter grotendeels onbekend, en velen zijn bang, aangezien het amfetamine-analogon, 4-CA, bekend staat als extreem neurotoxisch.

 

De enige die ik ooit zou overwegen opnieuw te bezitten, zijn de beruchte Mephedrone en Methylone, die beide de afgelopen jaren min of meer wereldwijd zijn verboden. Hier zijn ongeveer feiten 3 cmc kristal kopen, meer informatie onderzoeken om te herkennen.

 

Ik heb deze ranglijst gekregen van iemand die goed op de hoogte is van deze klasse van RC’s, wat ik intrigerend vond:

 

KRISTALVORM VAN 3-CMC, 4-MMC > bk-MDMA > 4-CMC > 3-CMC > 3-MMC > 5-methyl-ethylon > Butylon > Ethylone

Deze “Clephedrone” (4-CMC) die geen grote impact heeft gemaakt op de RC-markt, lijkt aardig spul te zijn. En, AFAIK, niet specifiek gepland op de meeste locaties. Het veiligheidsprofiel is echter grotendeels onbekend en velen zijn bang, aangezien het amfetamine-analogon, 4-CA, bekend staat als extreem neurotoxisch.

 

 

 

Snelle ondersteuning

 

Neem voor vragen of problemen contact met ons op.

 

 

Adres: Europa, Noord-Amerika, Azië, Oceanië

Telefoon: +13237955147

E-mail: info@medicinasinc.com

Website: https://medicinasinc.com/